خدای جنگ راگناروک ممکن است تا سال 2023 به تعویق بیفتد

خدای جنگ راگناروک ممکن است تا سال 2023 به تعویق بیفتد

تأخیر در بازی‌های ویدیویی همیشه یک احتمال بسیار واقعی است، اما به لطف همه‌گیری این همه‌گیری، در چند سال گذشته دو برابر شده است. 2022 تعدادی بازی بزرگ ظاهراً منتشر شده است، اما تعجب آور نیست که سؤالات تاخیر به بسیاری از آنها پیوست شده است. یکی از این بازی ها God of War Ragnarok است اما ممکن است نیازی به نگرانی در این زمینه نباشد.

 

یا حداقل این همان چیزی است که جیسون شرایر خبرنگار بلومبرگ معتقد است. شرایر در پاسخ به موضوعی که اخیراً در Reddit در مورد اینکه آیا دنباله اکشن ماجراجویی آتی در خطر تاخیر از پنجره راه اندازی برنامه ریزی شده خود در سال 2022 است یا خیر، با یک «نه» کوتاه و ساده پاسخ داد. این به همان اندازه کوتاه است که می‌توان پاسخ داد، و لزوماً نشان نمی‌دهد که آیا شرایر این را بر اساس دانش خود از توسعه بازی گفته است یا خیر.

 

البته این بازی قبلاً یک بار به تعویق افتاده بود، که در ابتدا با یک برنامه راه اندازی در سال 2021 اعلام شده بود، با اعمال جراحی برای بازیگر کریستوفر جاج (بازیگر نقش کریتوس) نیز همین امر ضروری بود.

هر زمان که God of War Ragnarok عرضه شود، برای PS5 و PS4 در دسترس خواهد بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/51bd

خبرنامه بازی ها

گالری